Nieuwe campagne "Live Happy"
TUI LANCEERT EEN NIEUWE CAMPAGNE “LIVE HAPPY”
Met de nieuwe campagne laat TUI zien dat vakanties je leven verrijken en je gelukkiger maken. Ook wordt een nieuwe, frisse “look and feel” geïntroduceerd waarbij de bekende TUI Smile een nog meer prominente plek krijgt. De Smile die staat voor het plezier, het avontuur en de onvergetelijke momenten als je op vakantie bent.
Hoewel reizen even niet mogelijk was, heeft TUI bepaald niet stilgezeten. Door de noodgedwongen annuleringen en steeds wijzigende reisadviezen was zichtbaarheid en heldere communicatie belangrijker dan ooit. Met deze campagne geeft TUI invulling aan de nieuwe internationale “brand purpose”. Vakantie maakt je gelukkig en verrijkt je leven. Vakantie gaat om die onvergetelijke momenten, en daaraan werkt de grootste reisorganisatie van Europa graag mee.
Met een frisse blik op de nieuwe reiswereld wil TUI, naast de trouwe klanten voor strandvakanties, ook de one-stop-shop zijn voor klanten die een ander type vakantie overwegen. Door het aanbieden van een grote variatie aan vakanties met de bijhorende flexibele garanties, wil TUI vakantiegangers nog vaker onvergetelijke momenten laten beleven.
In de tv-commercial laat TUI de enorme breedte van het aanbod zien. Met onder meer vakantiegangers zwemmend in zee, wandelend in de bergen en op een scooter rijdend door smalle straatjes in een grote stad.
Frans Leenaars, CMO Western Region: "Vrijwel iedereen weet dat je bij TUI terecht kunt voor een vakantie naar de zon, maar de campagne benadrukt dat we een ideale vakantie hebben voor iedereen. Van stedentrip tot cruise en van rondreis tot wintersport. En nog altijd met de vertrouwde glimlach."
De cross-media campagne werd eind vorige week in 23 landen uitgerold.
Meer informatie over de nieuwe campagne: https://www.tui.be/nl/live-happy .