TUI versterkt activiteitenplatform van Eurostar
TUI versterkt activiteitenplatform van Eurostar als voorkeurspartner voor tours en activiteiten
TUI Group, 's werelds grootste toerismegroep, is de drijvende kracht achter een geüpgraded tours- en activiteitenplatform voor Eurostar, de hogesnelheidstreinverbinding tussen het Verenigd Koninkrijk en het Europese vasteland. De overeenkomst met Eurostar zet de sterke en strategische groei van TUI in reizen en activiteiten voort, waaronder een gestaag toenemend aantal partnerschappen met spraakmakende Europese bedrijven.
Met de verbeterde versie van het digitale platform kunnen klanten nu kiezen uit meer dan 5000 tours, activiteiten en tickets, beschikbaar in alle Eurostar-bestemmingen. In het Verenigd Koninkrijk zijn er alleen al in Londen honderden activiteiten, maar klanten kunnen ook excursies boeken in Oxford, Cambridge, Cardiff en Edinburgh. Er zijn ook activiteiten beschikbaar in Frankrijk, Nederland en België, waaronder opties in de belangrijkste steden zoals Parijs, Amsterdam en Brussel, maar ook Versailles, de Franse Rivièra, Rotterdam en Antwerpen voor wie verder wil reizen naar aansluitende bestemmingen van Eurostar.
Henry Ledden, Head of Digital, Eurostar, zei: "Nu mensen hun eerste reizen na lockdowns beginnen te plannen, zijn ze op zoek naar nieuwe ervaringen. Ons vernieuwde activiteitenplatform biedt een selectie van de beste dingen om te doen op onze bestemmingen, waardoor het nog gemakkelijker wordt om een trip te plannen nu de reisbeperkingen versoepelen."
De bestaande tours- en activiteitenovereenkomst tussen TUI en Eurostar ging in 2018 van start, maar het op maat gebouwde digitale distributieplatform maakt deel uit van een bredere samenwerking waarbij TUI de voorkeurspartner voor tours en activiteiten van Eurostar wordt. Naast de ontwikkeling van het digitale platform verzorgt TUI ook alle 5000 tours, activiteiten en tickets.
"Eurostar was onze eerste internationale spoorwegpartner en we zijn erg trots om onze samenwerking te laten groeien door een digitale oplossing te bieden waarmee meer geweldige ervaringen aan hun klanten geleverd kunnen worden." Aldus Nishank Gopalkrishnan, Chief Business Officer van TUI Musement, de Tours & Activities divisie van TUI Group. "Dit is ook een verdere erkenning van de groei van ons aanbodportfolio, wereldwijd en binnen Europa, en de schaalbaarheid van onze digitale distributieoplossingen."
Er is een ruime keuze aan activiteiten beschikbaar, van skip-the-line tickets bij wereldberoemde bezienswaardigheden, zoals de Eiffeltoren, Stonehenge en Harry Potter Studio’s, tot must-do-activiteiten, zoals varen over de Amsterdamse grachten, Belgisch bier proeven en de Downton Abbey-tour. De activiteiten kunnen vóór de reis of ter plaatse worden geboekt via de Eurostar-website en -app, met unieke aanbiedingen en kortingen exclusief voor Eurostar-klanten.